Onsdag..

Stannade hemma från praktiken idag också! vill bli helt frisk! kommer att få ta igen dessa två dagar i nästa vecka när jag egentligen är ledig =( men det finns inte mycket mer at göra.. Dock känner jag mig mycket piggare idag! och jag har inte ont i örat längre som jag hade igår, blev rädd för att mitt öra skulle krångla =S brukade ha mkt problem med öronen som liten, var ett öronbarn! hehe

Idag, händer inget! men det är bra! hinner jag få vila ut och bli frisk! det regnar för fullt där ute och det är fint att kolla på, så mig skadar detinte så mycket idag! Mina katter är inte så glada dock! hehe..

btw, Tanja åker ju idag! nu får vi hålla tummarna för att hon hittar en VM-tröjja (Slovenien) till mig när hon är iväg! för det finns verkligen bara dyra att köpa online, har itne råd att betala 500 för en sån tröja =( och sist vi var i Slovenien så var ALLT slutsålt, hehe! not bad!




Kanske köper halsduken! inte så dyr..
Nu ska jag fixa lite lunch, esn tänkte jag lägga upp bilder på mitt senaste bak =)
/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0