Prag!

Hej alla! Nu är jag hemma igen! Jag har tänkt skriva lite längre och roligare inlägg med massa bilder och sånt men det tar sin lilla tid. Men den som väntar på något gott:)
Jag har iaf hunnit tvätta min resväska sen jag kom hem. Haha ni förstår jag är väldigt rädd om mina saker:) Köpte en ny resväska i Prag i väldigt klarrosa färg. Också en väldigt dum färg på en resväskakan man tycka. Men jag ville ha rosa så då får jag se till att tvätta den också. Hatar när saker ser smutisiga ut!
Jag kan iaf avslöja så länge att Prag är en underbar stad!



/Tanja

Kommentarer
Postat av: Sabina

Kika gärna in min bloppis och gör några fynd :)

2010-05-16 @ 00:08:31
URL: http://sabinasbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0