Sverige - Danmark

Nu ä rjag hemma. Tänkte berätta om hockeyn igår. orkade inte blogga igår. Jag var inte hemma förrän vid 11.
När vi kom dit upptäckte vi att vi hade fått grymt dåliga platser. Vi satt precis vid trappan och där fanns ett järnstängsel lagom i ögonhöjd. Inte roligt! I periodvilan hittade vi andra bättre platser att sitta på:)
Det var iaf roligt. Fast det var en rätt tråkig match. Fast det blev typ 13 mål så var det inte så kul. Danmark är inte vidare bra och Tre Kronor såg inte heller så bra ut. Man vet aldrig. Det är svårt att spela bra mot några som är dåliga. Men det var en rolig upplevelse att ha sett Tre Kronor. Snart börjar Vm och det känns roligare nu när man sett dom live lixom:)






Så klart köpte jag popcorn! :)




Smart?


Vi gick 1 min tidigare för att slippa stå i kö ut från parkeringen. Jag fotade detta fina kort av resultatet för att lägga upp här. Tror ni inte Danmark hann göra ett mål till? Så typiskt!

/Tanja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0