Tidsfördriv

Varför spelar det ingen roll hur mycket hushållsysslor man gör, det finns alltid mer att göra? Jag har redan diskat en gång idag och det ser redan ut som kriget i köket igen! En vacker dag sk ajag bli rik och skaffa hemhjälp, haha.
Sara var här en litenstund innan. Hon behövde fördriva tiden lite och det är jag ganska bra på;)
Ikväll är det hockey. Sverige - Schweiz. Jag zappade över på Tjeckien - Cananda innan. Tjeckien vann. Canada kunde inte riktigt hantera det och det blev ett stort slagsmål med alla på isen typ. haha det som är det roliga med hockey. Alla slagsmål:)
Nu ska jag kolla rundor på lite shoppingsidor. Ligger lite efter med Lika som bär och Wishlist. Tycker iof att det är Selmas tur med Wishlist men men :)


Haha måste bara påpeka att det itne är mitt kök:)

/Tanja


Kommentarer
Postat av: sara

sv; hahaha men man tar ju av sig bandet när man solar.

2010-05-18 @ 19:06:58
URL: http://sarababai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0