ZzZzzZZzzZ

Lite ångest, jag somnade innan och har nu sovit i tre timmar! har inte gjort middagen än! not good, plus att jag kommer ha svårt att somna sen.. Och jag som ska upp 05.30 imorgon..

Men nu är maten på gång... det blev hemmagjorda piroger, MUMS!! Kan lägga ut bilder och recept sen om ni vill??

Idag skulle vi egentligen på en visning av ett hus, men det blev ombokat till nästa måndag.. så nu måste vi vänta en heeeel vecka till!! men så fort som tiden går nu så är denna veckan snart över väl? Har en fullspäckad vecka!
med praktik, gym, bio, ridning, pluggande... Dock har jag inte mycket planer för helgen och det känns bra =)



Neee nu ska jag fortsätta med pirogerna =)

/Selma


Kommentarer
Postat av: Helena

Sv: åh tack fina du för att du tyckte till :)

2010-05-24 @ 21:57:00
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0