Hockey hockey hockey

Hockey säsongen har börjat! Jag upptäckte för några timmar sen att Tre Kronor spelade mot Tjeckien idag i Karjala Cup. Det var jag ju så klart tvungen att titta på. Jag är ingen sportmänniska överhuvutaget men hockey, det kan jag inte motstå:)

Det är bra att vara hockeymänniska. Alla matcher spelas på den tråkigaste delen av året när man ändå inte har något att göra. Hockeyn förgyller vintern=)

Nu ska jag leta reda på när Sverige spelar nästa match.

Heja Sverige!


I New York på Madison Square Garden när New York Rangers mötte New York Islanders.


När Sverige mötte Danmark och vann med typ 11-3=)


I Prag när Sverige mötte Tjeckien och jag hejade för fullt på någon bar. På fel lag tyckte dom flesta där:)

/Tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0