If you really knew me

God Morgon. I helgen har jag inte varit på blogghumör. Men nu är det ny vecka och ny tag=)
Igår skulle jag egentligen på julskyltning men jag struntade i det. Tyckte det var grymt kallt när jag var och käkade frukost med Sara så jag stannade hemma. Vi hyrde A Christmas Carol och åt lussekatter och pepparkakor. En hemma julskyltning=)

Måste förresten bara tipsa er om ett program på MTV jag såg i lördags. "If you really knew me" heter det. Handlar om två personer som åker rundor till High Schools och föreläser om mobbning typ. Att man ska inte vara elak och att man inte vet vad folk går igenom hemma. Så fick alla ungdomar berätta sina historier..."If youreally knew me..." och dom börlade och var helt förtvilade. Jag bölade lika mycket. Ett tag såg jag inte texten för alla tårar..hehe...Superbra program så om ni råkar zappa över så titta på det!

Nu måste jag åka till jobb!



/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0