Orange utan sol

God morgon! Egentligen borde jag säga hej för igår också. Hade fullt upp igår han inte ens tänka tanken på datorn. Var hemmma senare än vanligt sen ringde Sofia. Vi pratade i 2 timmar. Jag pratar nästan aldrig i telefon. Bara med Sofia jag kan prata så länge=) Sen var det dags för disken och lite städning. Haha sen sprejade jag mig med brunutan sol så nu är jag orange och fin=). Har sovit som en stock i natt verkligen=)

Nu lyssnar jag på Dara och äter flingor med vit choklad. Mums! Idag kommer Selma hit. Det ska bli kul=)


haha får nog ta det lite lugnt, vill inte se ut så här ju=)

/Tanja

Kommentarer
Postat av: andaa

hallo, har kollat in er blogg nu <33

den va "nice"!!

// andiiizz

2010-11-23 @ 13:03:51
URL: http://www.anda.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0