Slut...

Helgen har som vanligt flygit förbi!! poff så är det söndag liksom!!

Min bror ringde o väckte mig idag och frågade om jag kunde passa flickorna och jag ställde upp.. så jag passa de hela dagen.. och sen kl 21 gick jag, älsklingen och hans syster på bio, såg Harry Potter!! den är riktigt bra! bra gjord! nu ser jag fram emot den andra och sista delen av den sista filmen!! fy vad sorgligt sen, ingen mera Harry Potter filmer att se fram emot =( jag är en riktig Harry Potter-nörd haha! böckerna och filmerna har ju varit med nästan halva mitt liv.. typ =)



Nu är det snart för sängen!! ZZzzzzzZZZzzzZ!! imorgon kommer Kristine och vi ska jobba på vår C-uppsats!! =)

/Selma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0