Utan mina chanel...

Idag har varit en lång dag. Full med shopping=)
Jag mötte Detti i stan så gick vi och åt begel med nutella. Mums!

Sen gick vi i olika affärer och vet ni vad som hände? Jag är så jävla ledsen. Jag tappade mitt örhänge. Mitt underbara Chanelörhänge. Villnästan gråta hehe. Jag använder alltid dom. Varje dag nästan. Vad ska jag göra nu?

Efter något så sorligt måste man ju köpa något! För att må lite bättre, eller hur? haha. På din sko hittade jag iaf mina snygga grå skor som jag så gärna ville ha. Dom hade kommit in i leopardmönsster också så jag stod och velade ett bra tag men bestämde mig till slut för dom grå. Dom är mer tidlösa. Så det var ju en ljuspunkt i allt det dystra idag. (haha det låter som det hänt värsta sorliga saken menjag blir väldigt fäst vid mina saker. Det finns inga gråzoner hos mig. Antingen som tycker jag inte om något eller så ääälskar jag det! Och jag älskade verkligen mina örhänge!)

Nu ska jag in på Tradera och se om jag hittar några billiga ringar och förhoppingsvis ett par Chanelörhänge som ligger och skräpar:)



/Tanja

Kommentarer
Postat av: caroline

Jätte fina skor =)

2010-11-18 @ 07:22:08
URL: http://fotbollscarro
Postat av: neli

åh va roligt att du köpte dem hihi :) great!!

2010-11-18 @ 15:19:12
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0