Lördag!!

Underbara lördag!! Sitter framför kaminen och dricker mitt kaffe i väääärmen =)

Idag har jag en massa studier på schemat!! Jag hade en tenta igår och med den var den kursen slut!!
På måndag börjar en ny, ännu tuffare kurs.. akutsjukvård! vi har denna kursen i 5 veckor och vi ska skriva 3 tentor! på två av tentorna måste vi ha 100% rätt för att bli godkända!! Så ag känner att det är bäst att ligga för med allt!! Så jag har redan förberett mig för de första 2 föreläsningarna!! Eller håller på med den andra iaf!!

Så nu vet ni varför jag knappt bloggar!!

Anyways!! Jag har en väninna i USA som ska till Forever 21 och shoppa lite åt mig!!
hoppas hooooppas de finns i affärerna hon åker till!! för hur underbara är inte dessa??









Vad tycker ni??

/Selma

Kommentarer
Postat av: fia

snyggt,, kan du/ni länka min blogg www.mileycyruslovers.bloggplatsen.se ?

jag kan länka eran .. :)

2010-10-02 @ 22:01:12
URL: http://mileycyruslovers.bloggplatsen.se
Postat av: Linnéa

jag diggar den högst upp och den längst ner:)

2010-10-05 @ 07:40:26
URL: http://www.linneajohnsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0