Onsdag..

tiden flyger!! snart är det helg igen!! och det ska bli riktigt kul på lördag! då är det dags för vår halloween-fest! =)

Har fått ordning på min outfit nu inför festen!! älskar å klä ut mig =) det är så kul =) tror inte jag ska berätta för er vad jag ska klä ut mig till! ni får se på lördag! hehe!
Iaf! jag va på väla idag o köpte handskar, och när jag kom hem såg  jag att dom glömt ta av larmet!! det pep inte ens på vägen ut :S knas! så nu måste jag åka tillbaka dit igen o fixa med det!! typiskt! tror jag ska byta färg när jag ändå är där!!

Imorgon ska jag plugga hela dagen, sen passa min brors döttrar på kvällen.. dom är så söta!!  =)

Men nu.. åter till böckerna!!

en bild från halloween 2009


/Selma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0