Maten i Usa!

Åhh vilken latmask jag har varit idag. Ett matvrak till latmask. Har vräkt i  mig pizza, popcron och mackor, mackor och mackor:)

Jag tittade precis på Jamies FoodRevulotion. Asså ibalnd undrar man om dom är korkade där borta i usa? Dom räknar pommes frites som en grönsak! Och dom anser att pizza är nyttigare än Jamies kyckling med ris och sallad. Vet ni varför? Jo för att pizzabrödet innehåller två olika sorters mjöl? Hallå?!
Jag var i New York förra vintern och maten där var rent ut sagt äcklig. Allt var fettigt, panerat och friterat. Beställde du pizza med kyckling var kycklingen panerad och friterad. Blää det var inte gott alls!

Nu ska jag iaf lägga mig en stund på spikmattan. Jobb imorgon igen. Måste vara pigg och glad:)



/Tanja


Kommentarer
Postat av: millis

hehe! :)



kika in fler gånger: www.smorfen.blogg.se

2010-09-12 @ 21:19:12
Postat av: sofia

ja det har den:D

2010-09-12 @ 23:20:17
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad kul att höra :) Tack detsamma får jag säga :)

2010-09-13 @ 21:23:25
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0