Rolig dag framför mig!

Sol Sol strålande sol! Vaknade idag igen av att solen sken in genom fönsteret! Det känns som sommar! Funderar på att åka till stranden idag? Kan man det eller blir det fel lixom? hehe

Igår när jag, Kiki och Sneza kom till Selma och skulle hjälpa till var allt redan färdigt. Så vi kom bara dit och åt en massa gott! Idag ska vi till IKEA och köpa hyllor till garderoben. Jag har kommit på smarta lösningar. Känner mig väldigt stolt! Fortsätt titta in här, det kommer upp före och efter bilder när vi är färdiga med allt! Det kommer bli grymt snyggt. Alla skor ska stå uppradade på hyllor!

Fick ett erbjudande på min mail precis förresten  om att göra en fotobok för 280 kr, kostar egentligen 900. Det tänkte jag passa på att göra idag också. Det blir fint att ha framme någonstans i lägenheten. Fint minne:)



/Tanja

Kommentarer
Postat av: Amandusolivia

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-03-14 @ 16:03:33
URL: http://amandusolivia.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0