Tråkigt och roligt

Att träna eller inte träna? Det är frågan! Asså det had eju varit bra om jag gör det men det är ju rätt tråkigt samtidigt:) Funderar på att träna kl 6 så kan jag titta på Teen Mom samtidigt:)

På tal om bra serier jag kollade precis på previews av 90210 och One Tree Hill! Dom har premiär den 13 och 14 september. Det ska bli så kul! har saknat mina älsklingserier! haha

Nu blev texten lite konstigt, råkade trycka in någon kursivknapp och nu kan jag inte få tillbaka det. Det måste vara ödet som säger åt mig att gå och träna:)





/Tanja

Kommentarer
Postat av: a-mode50plus.se

Du får motivera din träning genom att tänka på hur bra och häligt det känns efteråt. För att inte tala om hur nöjd man är med sig själv och så duktig man känner sig!

2010-09-02 @ 20:07:08
URL: http://www.mode50plus.se
Postat av: angie

fin blogg:)

2010-09-03 @ 20:29:02
URL: http://angiel.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0