Är sjuk, igen!

Blä blä blä! Jag har blivit sjuk. Igen! Jag vakande i onsdags natt med så hög feber at jag låg och skakade i typ 3 timmar. Hade hög feber hela dan igår och skit ont i halsen. I natt hade jag så ont i halsen att jag inte kunde sova.
Jag ringde till vårdcentralen i går morse fö rjag var helt säker på att jag hade fått halsfluss.
Vet ni vad sköterskan som svara säger då? Hon säger till mig med världens mest överlägsta ton att :"jag borde nog ta lite panodil i några dagar först för att se om det går över. Man brukar ju inte gå till doktorn efter en dags symtom bara." Jag blev så jävla arg men jag mådde så jävla dåligt att jag inte orkade säga något. Bara la på luren typ. Ringde dit igen idag och en annan sköterska svarade. Fick tid och visst visade det sig at jag hade halsfluss. Rätt kraftig också.

Gud vad man blir arg över sånt. Hon har verkligen hamnat på fel arbete om man är så överlägsen när folk känner sig sjuka! B*tch!

/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0