Fredag och lördag

Idag är det riktigt vår! Det är typ 15 grader ute och sol. Lite tunna moln men det gör inget ;)

Igår var jag och Selma i stan. Vi skulle ta en cider men det slutade typ med tio. Haha vi hade lika roligt som vanligt!
Jag mådde ju som man förtjänar i morse när jag skulle vakna. Men efter en promenad med Sara kändes det mycket bättre.
Nu har jag suttit i solen och vilat i typ 30 min och jag tror fan jag lyckades bränna mig. Tyckte det var onödigt att smörja mig för det var typ tunna moln över hela himlen. Men nu harjag lärt mig min läxa. Man måste alltid smörja sig=)
Snart ska jag börja fixa mig för ikväll har Martina födesedagsförfest, sen ska alla iväg och se Aca Lukas. Men inte jag för jag ska hem och det ska bli så skönt=)







/Tanja





Kommentarer
Postat av: neli

hej tjejer =)

ja jag bytte till spotlife istället för jag tröttnade på blogg.se haha. spotlife känns mer fashion and i like it ;)



ja jag vet. hennes kollektion är riktigt fin =) älskar allt!

2011-04-02 @ 17:10:31
URL: http://neli89.spotlife.se
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: yes, burberrys kjol. :) så himla snygg!

2011-04-02 @ 17:39:28
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: absolut, jag kommer lägga upp bilder så fort jag fått hem blusen! :)

2011-04-02 @ 17:47:24
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: maja

Hej! va kostar frakten från amiclubwear? skorna är så snygga och billiga!

2011-04-03 @ 01:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0