Kroatien..

Jaa,.. just nu befinner jag o älsklingen oss i Kroatien... i Zagreb för att vara exakt =)
Vi körde från sverige igår kväll tillsammans med mina föräldrar, men de stannade i Slovenien, dit ska även vi i slutet av veckan =)



I bilen på väg till båten igår!!

Anyways!! Vi stannade till inom hos min mormor idag när vi kom fram till Maribor och hälsade på och lämnade som sagt mina föräldrar där! och så begav vi oss till Zagreb...

Jag har redan hunnit shoppa lite! hahaha hade inte ens varit här i 5 timmar innan ja köpt det första paret!!!



Men nu ska jag ta det lugnt och sova snart! är fortfarande inte utvilad från att vi körde hela natten!!
Imorgon kommer några fler av Brunos kusiner hit och vi ska ut och festa på en söndagsklubb =)

/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0