Shopping i stan

Idag har jag shoppat! Igen!
Jag och Detti har varit i stan en runda och en snabb runda på Väla. Hittade faktiskt saker inne på Gina idag. Första gången på typ 1 år eller nått. En skiiitfin väska och en topp. Sen köpte jag ett par jeans på Vero Moda för 99 kr. Lagom:) 
Jag sa det till Detti idag att jag shoppar alltid mycket när hon är med. Inte bra!
Fotar någon annan dag och visar mina små fynd=)

Nu ska jag slappa lite. Undra om jag orkar hålla mig vaken för BB idag? Somnade tidigt igår.


Jag hade mina skor för första gången idag. Jag är nöjd=)

/Tanja

Kommentarer
Postat av: Mizuki

ah va kul med shopping :) jättesöt bild också^^

tihii kan inte du lägga upp bild på vad du köpte?? (a)



2011-04-06 @ 23:23:57
URL: http://mizukis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0