Underbar sommardag

Underbart väder idag. Det har inte varit vår, det är sommar! 25 grader typ och strålande sol.
Detti hämtade upp mig vid 1 idag så åkte vi snabbt en runda till IKEA. Jag kan bara tänka på inredning till nya lägenhetn hela tiden=)
Efter IKEA skulle vi fika i stan. Men det är fan omöjligt att hitta en plats på uteserveringarna här i HBG. Det finns typ 3-4 st bra och där är alltid proppfullt. Tråkigt! Det slutade med att vi köpte glas på Pressbyrån och satte oss på någon bänk istället.
När jag kom hem hann jag sola en liten stund. Helt underbart!
Nu är det snart dags för serier! Har typ 7 avsnitt jag måste ta igen. Ska sitta hela kvällen och titta. Ska poppa en massa popcorn till:)









/Tanja

Kommentarer
Postat av: ELIN

härliga bilder!

2011-04-22 @ 20:20:07
URL: http://HTTP://ELINWAHLBERG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0