Ångrar mig...

God morgon!
Solen skiner idag igen, så underbart!
Igår vakande jag tidigt och åkte hem till Sara med nybakata bröd för att äta frukost. Vet ni va djag gjorde sen? Jag köpte ny telefon. Samsung Galaxy Ace. Åhh den är så fin! haha
På tal om något annat fint så hittade jag ett par sueprsnygga skor inne på Bershka när vi var i Kroatien. Jag köpte aldrig dom för jag tyckte dom var för dyra. Men jag tror fakstikt jag ångrar mig nu. Speciellt efter att jag sett Kenza använda sina gröna. Dom är ju supersnygga!



/Tanja

Kommentarer
Postat av: neli

ÅH, bershka... dem har verkligen snyggast skor! prövade exakt samma skor när jag var i milano men köpte dem aldrig. blev andra mycket snyggare haha =)

2011-08-21 @ 13:28:57
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0