Inget internet!

Första gången jag bloggar från jobb! Igår slutade mitt internet att fungera, så jag har ju lite abstiens nu! Comhem kommer inte och lagar det förräns den 11e. Över en vecka! Hur ska jag klara mig? hehe
Så typsikt att jag inte kan blogga. Har ju massa bilder från semestern och massa shopping att visa upp. Hallen börjar bli färdig också. Men den som väntar på något gott=)

Såg förresten att det var någon som kommenterat och undrat över vem som gift sig och vem som flyttat av oss. Selma har gift sig med sin Bruno och Tanja har flyttat med sin sambo till ny lägenhet. Hoppas du hänger med i svängarna nu skogalen:)

/Tanja


Kommentarer
Postat av: neli

haha söt du är =) jo men visst kan det finnas snygga kopior också, men inget slår ju en äkta ;)

2011-08-03 @ 11:56:43
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0