Make it or Break it

Igår var jag lagom uttråkad. Jag sökte rundor för att se omjag hittade någon serie att kolla på. Alla mina favoritserier här uppehåll just nu. Hittade en som heter Make it och Break it. Dom är redan inne på sin andra säsong. Serien handlar om 3 riktigt duktiga gymnasttjejer som förbereder sig för nationals. En dag kommer en fjärde tjej för att börja tävla med dom och allt blir upp och ner.

Hade inte så höga förhoppningar egentligen om denna serie för den krestar runt gymnastik och det är inte min grej. Men sååå mycket intriger det är! Allt man kan klämma in i ett program lyckas dom med. Jag är helt fast efter två avsnitt! haha



/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0