Smurfarna - med svenskt tal =(

Snabbade mig hem från jobb idag för att jag skulle boka biobiljetter till Smurfarna som har premiär på fredag. Jag älskade Smurfarna när jag var liten och tyckte det skulle bli roligt med en liten trip down memory lane. Snacka om att jag blev besviken när dom bara visar filmen med svenskt tal! Det är rätt många "riktiga" människor med i filmen och det finns ingen värre än när munnen rör sig annorlunda än ljudet!
Tyvärr blir det inget biobesök för mig nu. Får vänta till den kommer på film. Tror SF hade tjänat på att visa filmen med engelskt tal också. Det är många generationer som haft Smurfarna som favoriter som nog gärna vill minnas sin barndom igen!



/Tanja


Kommentarer
Postat av: d

ja, fastnade för dem direkt! =) de finns på klingel =)

2011-11-13 @ 14:06:52
URL: http://dsfashioncorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0