Måndag..

Då var en ny vecka här.. Jag tycker att helgen gick alldeles för snabbt! Hade några vänner över på besök och så passade jag mina brorsdöttrar ilördags.. Igår var vi hemma hos min mamma som fyllde år =)

i förra veckan var vi och skrev på papprena för vår nya familjebil =) supernice! förhoppningsvis blir den leverensklar innan jul!! så håll tummarna! Inte för att vi är i behov av familjebilen direkt nu, men vår gamla bil behöver ses över, då en massa saker börjar gå fel! Tur mannen är mekaniker!! =)

Anyways!! på onsdag och torsdag är jag ledig! och då ska det blivande barnrummet organiseras eftersom det just nu bara fungerar som en extra garderob där en bomb slagit ner! typ.. Kan se framför exakt hur jag vill det ska bli! =) Och för att få tummen ur och sätta igång å bli klar med rummet, så har jag gjort en deal med mig själv att inte köpa en enda bebispryl innan rummet är rensat!

Men nu ska jagmysa i soffan med en kopp glögg =)

Ha en trevlig kväll!!

/Selma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0