Ny bil, nya skor, nytt glitter

God morgon! Sista måndagen att jobba nu på ett tag. Torsdag är sista dagen för mig att jobba sen är jag ledig fram till den 11. Såå skönt!

Igår gjorde jag massa saker men inget vettigt känns det som. Selma kom förbi så vi åkte en runda i deras nya bil. Väldigt fin!
Jag hittade äntligen vitt glitter så jag fixade lite extra med granen.
Sen har jag ju varit sugen på att köpa skor ett bra tag nu men inte hittat några på dom vanliga sidorna. Igår hittade jag en ny sida och där fanns det skor! Beställde några par därifrån så nu får vi hålla tummarna att det är en bra sida=)

Dom hade väldigt många gamla modeller på den sidan, vilket inte gör mig något för då hittade jag ju mina älskade Rock&Republic kopior. Har redan dom med nitar i svart och dom är mina favoriter ju=)
/Tanja

Kommentarer
Postat av: neli

jag vet inte varför dem ska vara så dyra =( är väl för att dem är snygga helt enkelt haha!

2011-12-19 @ 11:40:13
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: carro

SV: Jaa, dom är riktigt mysiga. Åå, finns det, den måste jag kolla upp :)

2011-12-19 @ 14:04:05
URL: http://fotobycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0