Tisdag

God morgon god morgon! Idag är jag på strålande humör. Bara två dagar kvar sen är jag leeeedig! Ska bli skönt att vakan av sig själv, inte av någon väckarklocka, ska bli skönt att vakna och slippa stressa för att hinna, ska bli skönt att bara göra precis vad jag vill!

Igår var jag förresten iväg hela dagen. Efter jobb åkte jag och Sara till Familia för att shoppa dom sista julklapparna. Det blev inget shoppat! Börjar få lite ångest! Jag köpte chips bara och dom klämde jag när jag kom hem.

Ser ni att jag har fixat till granen lite extra? Hittade vitt glitter äntligen. Passade på att göra en egen stjärna till toppen också=) Sen kom jag preecis på en annan ide till granen! Ska se om jag hinner fixa det?

 

/Tanja

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Söt blogg, allt bra med dig idag? :)

2011-12-21 @ 18:36:36
URL: http://baratilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0