Bio ikväll

Guuuud vad trött jag är. Idag har typ alla varit sjuka på jobb så vi som var friska fick jobba våra asses off! Jag har så trött att jag skulle kunna somna stående. Men jag tvingar mig att vara vaken och få saker gjort. Har inte lust att sova bort hela fredagen bara för en jobbig dag på jobb. Det är det inte värt.

Senare ska jag iväg på bio. Ska kolla på Min Låtsasfru med Adam Sandler. Jag läste i tidningen i morse att det var typ en av hans sämsta filmer. Haha så vi får väl se vad jag tycker. Jag brukar ändå aldrig hålla med filmkritikerna=)

Uppdatering: haha glöm allt vad jag skrev. Jag somnade klockan sju och sov till nio i morse. Missade bion och allt. Ska boka om biljetterna till på söndag.

Vad ska ni göra ikväll?

/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0