Helg..

Jaaa, för mig är det helg nu! inte för det betyder ledighet men jag ska inte åka iväg till skolan på ett bra tag, för på måndag börjar praktiken!! =)

Igår var vi på stället där bröllopsfesten ska vara och kollade lite till med köket och så! Vi vill ju ha runda bord och det ser tu som att det kommer få plats!! vilket gjrode mig väldigt glad! Så!! imorgon ska jag boka runda bord!! =) Jippie!! och i nästa vecka ska vi beställa stolsöverdrag och dukar till de runda borden!

Just nu tittar jag på film.. Eat Pray Love!! har läst boken så det är alltid kul att se filmen sen!!

Näää nu åter tilll filmen!! Imorgon ska jag visa er vad jag köpte idag till bröllopsdagen! =)

/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0