Min söndag

Hej alla!
Det har varit en bra helg! Älskar att ha mycket för mig, samtidigt som jag älskar att bara vara hemma. Det måste ju betyda att jag är lyckig var jag än är, eller nått=)

Idag har jag varit iväg i Tyringe på Förmedlingscentralen. Det är som en affär och loppis i ett. Ett sånt ställe man lyckas handlar för hur mycket som helst, sen undrar man vad man har köpt?
Jag brukar alltid komma hem med en massa böcker. Samma sak idag. (Berättar i ett annat inlägg vilka böcker.)

Nu ska jag läsa lite och färga mitt hår. Det va väldigt längesen och färgen börjar bli lite dassig hehe.

Ha en skön söndagkväll!



/Tanja


Kommentarer
Postat av: Spanaren

Nä tacka vet jag mina fodrade vinterstövlar gapskratt. Ha dom skor som du trivs med Tanja ler /kram



Ps Skor med kilklack är bra för mig som är kort i rocken och sköna också :-)

2011-02-07 @ 09:34:06
URL: http://spanaren55.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0