Onsdag..

Idag är jag ledig.. så ska passa på å städa och tvätta!! Jag trivs jättebra på min praktik! har en riktigt bra handledare! Sen har jag lite mer glada nyheter! jag var på ansttälnnings intervju igår på avdelningen jag sökte sommarvikariatet! och guess what! Jag fick jobber!! JIPPIE! Jag fick mail idag att paketet med stolsöverdraget duken och de andra sakerna är skickade!! så de borde ta 1 vecka! Anyways!! jag tänkte kolla på senaste avsnittet av OTH innan jag drar igång och städar! /Selma

Kommentarer
Postat av: neli

ja erkänn dem är snygga? jag smälter typ varje gång jag tittar på dem ♥



nja jag vet inte haha. dem kanske är bekväma ändå =) vem bryr sig. om man vill vara fin, får man lida pin haha. hehe ja jag bytte på grund av olika skäl, men jag är tillbaka med en modeblogg nu =) kändes bäst så!

2011-02-09 @ 13:34:26
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0