Ångest eller inte?

Jag har ångest. Fast jag är glad samtidigt. haha. Jag vaknade tidigt och tittade ut genom fönstret. SNÖSTORM. Snön som precis hade börjat försvinna!

Deppig som jag var gick jag in på GoJane och gissa vad? Mina underbara skor har kommit in i min strlk igen! Glad blev jag och kunde så klart inte låta bli att köpa dom. Men nu har jag lite ångest igen för dom var så grymt dyra!
Haha vilka i-lands problem. Men änengång, nu får jag inte köpa mer på ett tag. Haha

Köpte denna avajen också. Fraktpriset blev detsamma så varför inte?=) Gillade min kavaj på nyår supermycket så vill gärna ha en helt svart också=)


/Tanja


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad snällt, tack :)Dessa har jag ritat direkt efter fantasin :)

2011-01-06 @ 10:11:31
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0