Bla bla bla 2

Då lider onsdagen mot sitt slut.
Gud vilken rolig dag vi hade idag. Fast jag ska inte avslöja något för Selma ska få berätta själv sen:)
Just nu ligger jag och läser lite i min bok. Den handlar om Annie Valentine. Det är en serie och dett aär tredje boken. Det är en väldigt bra serie:)
Imorgon är sista dagen jag är ledig. Så snabbt dessa två veckor har gott!
Längtar till våra skor kommer:)

Var inne på H&Ms hemsida en runda. Gud vad jag gillade denna outfiten. Så ska jag se ut om jag blir buissnieswomen någon gång=)



/Tanja

Kommentarer
Postat av: sanna

jätte fin blogg! Kolla min blogg gärna! :)

2011-01-05 @ 22:28:26
URL: http://prodellsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0