Bla bla bla

Vet ni vad jag lyckades göra när jag städade? Jag damsugade upp mitt USB-minne! Haha så klantigt! Vet inte vad jag ska göra? Är inte så sugen på att öppna påsen och rota rundor lixom? hehe

Nu är här iaf rent och fint hemma. Har hunnit zappa rundor på Tv:n lite också. Kollade på The City. Asså Whitney har blivit en riktig liten bitch ju. Beter sig som om hela världen kretsar kring henne. Jag har alltid tyckt att hennes kompis Roxy är bossig och så men Whitney har fått en helt ny sida. Hålle ni med mig?

Det blir nog inget Ullared imorgon. Sofia mådde inte så bra. Well Well det var ju inte så längesen jag var där lixom hehe.

Detta var ju inget vettigt inlägg direkt. haha


En bild framför Dettis fina julgran. Fine, julen är över och allt men när ska jag annars lägga upp den? Kan inte vänta till nästa år ju ;P

/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0