Carmen Reid skriver om Annie Valentine

Jag har precis läst färdig min senaste bok om Annie Valentine. Har recenserat två böcker om henne innan.

Den första handlar om att hon hittar en man, den andra om att hon startar en skoaffär på nätet och den tredje om att hon blir programledare i ett gör om mig program på TV.
Men som vanligt när det handlar om Annie Valentine går inget som planerat! TV-karriären går inte alls som Annie har tänkt. Kollegor som försöker ta över och knaper budget. Hur ska det gå för Annie att styla sina gäster när hon tvingas att shoppa i lågpriskedjor, hon som är van vid dyra designermärke?

Det är väldigt underhållande böcker och jag rekomenderar verkligen dom. Ett plus i kanten för att dom är på engelska. Alltid bra att träna upp sin engelska.

Böckerna är skriva är Carmen Reid och jag hoppas att det snart kommer en fjärde bok om Annie Valentine!



/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0