God morgon

I  natt har jag sovit många timmar. Jag somnade ingefär halv 9. Såå skönt! Jag älskar att somna i soffan och sen vakna och gå och lägga i i sängen. Varje gång man vaknar till så känner man lixom att man sover haha. Skumt men om man sover sten hårt hela natten så när man vaknar så känns det som man inte har sovit något alls på något sätt.

Förstår ni vad jag menar? Håller ni med?

Shit tänk att det redan är torsdag idag. Så snabbt veckorna går. Fick mess av Selm aigr att det är fest på fredag. Tror inte jag ska dit. Är inte så sugen fakstikt. Skumt det med hehe=)

Nu ska jag rusa till jobb. Hoppas ni får en bra dag alla! Och glöm inte tänka positivt ;)



/Tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0