Heelcondoms?

God morgon!

Jag somnade visst igår. kl 8. Haha visste att det är skönt at sova och så men dete är rätt sönt att ha lite fritid också och inte bara jobba och sova=)

Jag lovade ju igår att jag skulle visa en rolig sak om skor. Jag var inne på bloggen skofetishist och hittade en länk till en rolig hemsida. Skokondomer! Haha varför låter saker alltid fulare på svenska än engelska. Heel Condoms.
Man köper en "kondom" som man trär över sin klack och hälen på skon. Så ändrar typ skon utseende! Jag tyckte iden var väldigt cool. Sen kanske det inte funkar så bra i praktiken som i tanken men absolut värt att visa upp:)

Dessa hade jag valt:



/Tanja


Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: haha, vet! :p

2011-01-27 @ 18:38:47
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: M A I D A

sv: ja, den är otroligt bra! :) ska läsa om den, haha :)

klacken är ursnygga!

2011-01-27 @ 19:15:17
URL: http://maidadresevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0