Kroatien 24 - Serbien 24

Selma och Detti hämtade Tanja halv fem, sen var det full fart till Malmö. Vi tog på oss våra tröjor och sminkade oss i bilen. Framme i Malmö var vi redo att heja.

Det blev oavgjort! Lite tråkigt annars var det roligt. Det var rätt mycket folk och bra stämmning. Alla hejade och skrek och sjöng hela tiden. Det var mest kroatiska supportrar där. Inte lika många serber. Fast på Tv:n såg det nog ut som tvärtom. Kameran filmade mot serberna hela tiden, inte alls mot kroaterna nästan. Haha vi ville ju bli filmade=)









/Tanja och Selma


Kommentarer
Postat av: nevena

Jag har hört att många var där som jag kände men jag såg inte så många,var väl inne u matchen. SÅg inte er alls :)

2011-01-21 @ 18:14:58
URL: http://fabfive.blogg.se/
Postat av: Jasa

Ser att vi var på samma match. Hoppas ni hade lika kul som jag:)

2011-01-22 @ 14:06:31
URL: http://jasaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0