Nudepumps med rosa sula. Snyggt!

Kameran är laddad och skorna är provade. Alla passade och alla var fina!

Många vill inte köpa på nätet för oron att skorna inte ska passa. Vilken strlk ska man beställa osv? Jag hade samma problem i början. Ofta var skon för liten eller för stor. Men efter att ha beställt en hel del skor från Usa så har jag lärt mig min strlk. Eller mina storlekar. I svenska storlekar har jag 37-37,5. I ameriskanska har jag i pumps 7 och i sandaletter 6,5. =) Det är nästan alltid så. Annars kan man alltid stoppa i en sula så löser det sig:)

Jag lägger upp bilder på ett par av skorna jag fick hem idag. Ett par pumps i nudefärg med rosa sula. Färgen på korten är inte samma som i verkligheten. Svårt att få färgen snygg på bild. Dom är iaf väldigt snygga i verkligeheten=)

Kommer bilder på dom andra skorna en annan dag:)





/Tanja


Kommentarer
Postat av: neli

supersnygga =)

2011-01-19 @ 13:50:52
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0