Onödig fakta

Idag är jag hemma från jobb. Hade så ont i tanden i morse att jag kände att jag måste gå till tandläkaren. Så jag stannade hemma och ringde tandläkaren när dom öppnade. Hon rådde mig att borsta med corsodyl i några dagar till, blir det inte bättre skulle jag komma dit på torsdag. Så håll nu tummarna allihop för att det går över!

Så under dagen har jag sovit mest, ända gången tanden inte gör ont. Om jag pressar kinden mot kudden och somnar. haha
Till slut vakande jag och bakade muffins med polkagrisar. Mums dom blev goda. Fast jag råkade bränna dom lite! Andra gången jag bakar dom nu och dom har inte blivit perfekta än. Tredje gången gillt säger man ju=)

Har surfat rundor på lite klädsidor och letat efter kavajer och blazers tror jag det heter. Mitt nya craving:) Ska visa sen.

Håller också på att fixa en ny serie med cortney cox. Dirt heter den. Den är inte ny, från 2007 men den är ny för mig för jag har inte sett den:P

Jag och Selma är också på jakt efter biljetter till mogondagens mathcer så höll tummarna att vi lyckas hitta några

/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0