The Secret - Testa!

Vilken eftermiddag jag har haft! Missade bussar och fel beslut. Fel köp av matvaror och söndra elektroniska prylar. Ändå har jag lyckats hålla mig på bra humör! (Jag tappar väldigt lätt humöret och kan bli grymt irriterad av småsaker).

Mitt bra humör och positiva sinne måste beror på The Secret! Haha.
The Secret handlar om en hemlighet som gör att du får vad du vill ha i livet.
Hemligheten är att man ska tänka positivt så drar du till dig bra saker. Tänker du negativt så händer negativa saker.
Man ska också tänka på vad man har, inte vad man saknar. Fokuserar du på det du har, blir du glad och mår bra. Då tänker du automatiskt postivt.

När jag satt där och väntade på bussen tänkte jag att jag hade min musik och Selma ringde så fördrev jag tiden lite på det sättet. När jag inte får igång min webcamera för min dator är kass så tänker jag att jag ska ändå köpa en ny.

Jag har nog blivit lite hjärntvättad, haha men man kan ju alltid testa=) Kolla du med på filmen och testa!



/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0