Zumba..

Usch så trött jag är nu!! har haft å göra hela dagen.. verkligen!!
Va hos tandläkaren i förmiddes och lagade mitt första hål! =( Fast de var ju inte alls farligt, inte ens sprutan med bedövning kändes.. så nu är det ver iallfall! Det är däremot dyrt att fixa tänderna!! bläääää..

Efter tandläkaren har jag varit runt på en massa ställen, bl.a. med hundarna hos veterinären (oroa er inte, inget allvarligt)..

Och sen har jag även handlat lite småsaker till det jag "pysslar" med hehehe!!

Så nu sitter jag här! Jobbar på finjusteringarna som ska göra i C-uppsatsen!! och snart ska jag på Zumba!! känner att jag behöver komma iväg lite nu har jag suttit framför datorn några timmar iallafall!!

Just de!! Jag fick hem ett kul brev idag!! Berättar om det senare!!

/Selma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0