Trogen Tjur Sökes

Igårkväll låg jag i soffan och zappade över till filmen Trogen tjur sökes precis när den började.
Filmen handlar om Jane som blir störtförälskad i Ray och redan efter 6 veckor planerar det att flytta ihop. Jane säger upp sin lägenhet och när Ray säger att han har ångrat sig har hon inget annat val än att flytta in hos tjejtjusaren Eddie.
Jane upptäcker en forsking om kor och tjurar och jämnför alla män med tjurarna.

Filmen var helt ok och jag fick mig ett par skratt. Janes rollfigur är rätt rolig och spontan. Har ni inget för er kan ni gärna ta en titt på filmen=)



/Tanja

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: serierna på bilderna är Hemsökt & House of night, 2 grymma serier som handlar om vampyrer/spöken, kärlek, vänskap & en massa annat. Dom är otroligt bra & spännande tycker jag, hehe :) en annan bra serie (om vampyrer) är The vampire academy!

2011-07-03 @ 16:12:13
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: EVELINA

Låter som en bra film när man vill ha lättsam underhållning, tack för tipset! =)

2011-07-03 @ 20:29:39
URL: http://evelinaknipstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0