En hel del och ingeting

Var ska jag börja. Jag har hunnit med mycket och ingeting sen jag skrev sist känns det som.
Först det tråkiga så kan vi avsluta med det roliga sist=)

Jag har varit hos doktorn ett par gånger och tagit massa prover. Jag är hela tiden trött och yr och känner mig helt tom. Jag vill bara gråta för min kropp är så trött. Jag ska få svar på proverna nästa vecka.

Emellan varven när jag känt mig piggare har jag varit i Ullared, satt upp gardiner och packat upp en massa lådor här hemma. Det börjar bli riktigt bra här. Är så sugen på att fota och lägga upp här men det fattas fortfarande lite saker och jag vill vänta till det är perfekt=)

Imorgon ska jag iväg på dop, lilla Hampus ska döpas och på kvällen är det Selmas Bridal Shower. Spännande!

/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0