Inredningstips

Sist jag tog slut på min Slotts senap tändes en lampa ovanför mitt huvud så där som i tecknad film ni vet?

Det slog mig att "förpackningen" blir till väldigt snygga dricksglas. Så jag diskade upp det och köpte en ny senap.
En förpackning kostar 30 kr så det skulle tagit lite tid att få ihop en samling. Men idag när jag handlar på Coop ligger det ett helt gäng burkar i 10kronors lådan. Jag blev överlycklig och grabbade tag i typ 5 st. Så nu måste jag äta senap till allt men det är det värt=)



/Tanja


Kommentarer
Postat av: Adina

Nej så smart! :D



Sv: Tack, det tycker jag med ;D

2011-06-20 @ 22:18:31
URL: http://rumbutis.blogg.se/
Postat av: neli

smart inredningstips där ;)



ja ullared är verkligen bäst! jag älskar deras kosmetika avdelning haha. jaså? där ser man hihi. visst, det finns fina grejer ibland, men vissa gånger finns det typ inget.. det handlar om lite tur också =) jag älskar iaf byxorna som jag köpte =D så nöjd med dem.

kram fina du

2011-06-21 @ 12:39:12
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0