5 tecken måste man lyssna på

Är ni vidskepliga? Jag är! Eller kasnke inte vidskeplig men jag tror på tecken liksom. Detti också tydligen!
Igår skrev jag ju att jag och Detti ska se Shan Atci på söndag och att jag skulle köpa biljetter. Men vi struntar i det! Det har nästan varit omöjligt för oss att få tag i biljetter.

Första gången vi skulle köpa funkade inte hemsidan, andra gången vi skulle köpa funkade inte Dettis kort, tredje gången vi skulle köpa funkade inte internetbanken och fjärde gången vi skulle köpa krånglade det att bli medlem. Dessutom drömde Detti igår natt om att hon var med om en bilolycka!

Vi blev helt oroliga och bestämde oss för att inte gå!

Vad tycker ni? Var det tramsigt av oss eller hade ni gjort likadant?



/Tanja




Kommentarer
Postat av: hh

han e rolig han:)

2011-03-05 @ 15:19:33
URL: http://svenskatva.blogg.se/
Postat av: Camilla

jag hade gått dit, men med tanken att det kommer hända nåt hemskt :P

2011-03-05 @ 18:28:16
URL: http://camiillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0