Hallå huset!

Idag när jag kom hem från jobb väntade 2 paket på mig. Sakerna från USA och min bok. Jag blev väldigt besviken på kläderna och skorna vid första anblicken, men när jag väl provat dom kändes det bättre. Jag hade beställt skor åt Sofia också men tyvärr var det något konstigt med dom. Dom var väldigt små i storleken. Typ 3 storlekar för små, vilket i och för sig var bra fö rmin del, för mig passade dom. Och snygga var dom så jag tror att jag behåller dom=)
Stövlarna däremot var för små så dom täntke jag skicka vidare till sara=)
Får lägga upp bilder på alla sakerna någon annan dag för nu ska jag läsa min nya bok. Sweet Valley Confidential=)

Passade på att fota "Sofias" skor och min nya skjorta samtidigt som boken. Hahainte dåligt va?=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0