Min låtsas fru

I söndags var jag på bio och såg Min låtsas fru med Adam Sandler och Jennifer Aniston. Jag var lite orolig för filmen har fått väldigt dålig kritik. Och visst filmens innehåll var väldigt meningslöst men man fick en riktigt feel-good känsla av den.

Filmen handlar om en man, Danny som bär en vigslering för att ragga upp tjejer. Han ljuger ihop historier om hans elaka fru och då faller tjejerna. En dag när ringen är i fickan träffar han en tjej som han genast blir kär i. När hon hittar ringen får han panik och berättar att han och hans fru är på väg att skiljas. När hon kräver att få träffa exfrun, det är då problemen börjar...

Jag gillade filmen. Man fick många roliga skratt och efteråt mådde man lixom bra:)



/Tanja

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Åh, den ska jag se till att se! :)

2011-03-01 @ 23:41:38
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: jainabaholm

ni har bra smaker på kläder och skor:D

2011-03-05 @ 16:35:20
URL: http://jainabaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0