En hel dag

Hej alla!
Här har det inte hänt mycket på sista tiden. Jag har mest varit hemma och packat och grejat inför flytten. Jag längtar ihjäl mig!
Igår var jag och Selma en runda i Tyringe och shoppade. Hon hittade lite saker till bröllopet och jag köptelite saker till nya lägenheten.
Sen åkte vi till Ekebymöbel affär snabbt, jag måste hitta ett skrivbord.
Solen sken hela dagen igår så vi solade och latade oss och grillade cevapi. Det finns inget bättre!
Sist men inte minst städade vi Selmas garderob. Jag älskar att städa garderober. Så har ni det stökigt vet ni vem ni ska ringa ;)







/Tanja

Kommentarer
Postat av: Tove

Haha jag älskar också att städa gadrober :) Och gosh vilken skohylla!!!!Helt underbar ju :)

2011-05-22 @ 09:08:01
URL: http://totto.blogg.se/
Postat av: MedinaStyle

SV; ja verkligen:D!

2011-05-22 @ 15:26:36
URL: http://medinastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0