Lördag..

Godmorgon! I´m back! Har haft 2 lååånga veckor på jobb! nu är det på tiden att vara ledig en helg =)

Jag har hunnit med lite i veckan fast jag jobbat mycket..

I onsdags var jag med tjejerna på Breaking Dawn del 1!! Jag säger, hur ska jag klara av att vänta ett år på del 2?
Det är inte särskilt snällt att låta en vänta 1 helt år!

Kom och tänka på en sak.. LÄS INTE vidare om du inte sett filmen än, och inte läst boken!!






I del 1 är ju Bella gravid och det är jag också, sen i del 2 kommer hon ju vara mamma, and so will I! hehe tyckte det var lite gulligt =)

På tal om graviditet, den 28 är det dags för ultraljud! Vad tror ni att det blir för nåt? flicka eller pojke? borde typ starta en sorts tävling eller något haha =) fast kanske lite lätt med 50/50 % chans?

Nää, nu ska jag vila lite innan det är dags för städning av hemmet och sen 16 års-fest för min brorson =)

/Selma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0